נעצרו מחבלים שיידו אבנים ובקבוקי תבערה בכביש 443

עוד עלה בחקירה כי הרקע להקמת ההתארגנות היה רצון בנקמה על מותו של אברהים עלאן, מפגע טרור תושב כפרם, אשר מצא את מותו במהלך ביצוע פיגוע חדירה
קובי פינקלר 1 Comment on נעצרו מחבלים שיידו אבנים ובקבוקי תבערה בכביש 443

הבוקר הותר לפרסום, כי נעצרו בחודשים האחרונים, תושבי הכפר בית עור אל תחתא שבאיזור בנימין, אשר היו מעורבים בביצוע פיגועי השלכת בקבוקי תבערה ויידוי אבנים לעבר כלי רכב ישראליים, שנעו בכביש 443

מחבלים • אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90
עוד עלה בחקירה כי הרקע להקמת ההתארגנות היה רצון בנקמה על מותו של אברהים עלאן, מפגע טרור תושב כפרם, אשר מצא את מותו במהלך ביצוע פיגוע חדירה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (חמישי) הותר לפרסום, כי בפעילות של שירות הביטחון הכללי, בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל, נעצרו בחודשים האחרונים, תושבי הכפר בית עור אל תחתא שבאיזור בנימין, אשר היו מעורבים בביצוע פיגועי השלכת בקבוקי תבערה ויידוי אבנים לעבר כלי רכב ישראליים, שנעו בכביש 443, וכנגד כוחות צה"ל שפעלו במרחב הכפר.

מחקירתם של המעורבים בשב"כ עלה כי ההתארגנות מנתה כ-12 איש, חלקם קטינים, וכי חבריה היו מעורבים בשישה פיגועים מהסוג שפורט מעלה. ההתארגנות פעלה על מנת לפגוע בישראלים הנעים על כביש 443 וחתרה למשוך כוחות צבא אל הכפר, כדי להתעמת עמם.

עוד עלה בחקירה כי הרקע להקמת ההתארגנות היה רצון בנקמה על מותו של אברהים עלאן, מפגע טרור תושב כפרם, אשר מצא את מותו במהלך ביצוע פיגוע חדירה, יחד עם  נוסף, ליישוב בית חורון, ביום 25 ינואר 2016, בו נרצחה שלומית קריגמן ז"ל ונפצעה אזרחית ישראלית נוספת.

תיקי המעורבים הועברו לתביעה הצבאית ביהודה. נגד חלקם הוגשו כתבי אישום חמורים בגין המעורבות במעשים המתוארים מעלה, וכנגד חלקם יוגשו כתבי אישום בהמשך.

קודם לכן הבוקר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד אביעד דוויק, לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד המחבל עבד אלמועטי אבו סנינה בן 22 מכפר עקב בגין עבירה של קשירת קשר לעשות פשע וזאת לאחר שלקח חלק בתכנון פיגוע בסמוך לקניון מלחה בירושלים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא מספיק דפקו להם תמשחק גם עצרו אותם?! פשוט רחמנות!!